Xin, xin

>> divendres, 30 de gener del 2009

Tinc un saltamartí vivint al balcó, i cada cop que surto a estendre la roba (i a fumar) em diu una dolçaina. Avui està emprenyat, perquè sap que busco casa amb jardí i no li fa cap gràcia això de la custòdia compartida...

...començar un blog fa por..., i mandra,... però mola!

...i estava pensant de fotreus un rollete sobre publicació de posts però ho deixo per demà, que avui estem de celebració. Així que brindo per nosaltres ...i per la Nunila i la Myriam,... i us afegeixo el seu darrer "book" del que en sobren presentacions perquè parla per si sol:



L'issuu es un servei que et permet publicar un .pdf i embedir-lo al teu web, amb aquesta estètica tant xula. Primer t'has de donar d'alta, clikes a upload, carregues el document, li poses títol i tot el que et demanen i, un cop s'ha carregat al web i està disponible per consultar, fas click a embed. Allí et deixen triar les característiques de l'objecte que incerirem al nostre blog. Jo he triat la mida més gran i el color blanc. Quan clikes next, et demana on vols publicar el "llibre"(facebook, etc.) i li dius html. Aleshores et surt un codi que has de copiar i enganxar aquí: clikes l'opció de modificar html i hi enganxes el codi i ja està. Senzill i "resultón"...

... bé, sí... senzill, sí, però el que m'ha costat que em quedés centrat!...


About This Blog

About This Blog

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP